יום שישי, 2 במאי 2014

מלחמת יום הכיפורים

 סבא יוסף שירת בצבא בתותחנים ובשנת- 1973 ביום כיפור, סבא היה בבית הכנסת בתפילה ופתאום נשמעה האזעקה המבשרת על מלחמה. ישר הזעיקו את החיילים מכל המקומות והם יצאו להילחם. סבתא התפללה המון וארגנה עברי תהילים והפרשות חלה להצלת כל החילים וביניהם בעלה. לאחר כחודש הגברים חזרו לביתם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה